چ بخورم گلو دردم بهتر شه😢

۵ پاسخ

من‌هر وقت گلو‌درد دارم بستنی میخورم خوب میشه😐😐

شلغم

من که سرما خورده بودم فقط آب ومایعات ومیوه زیاد خوردم تا خوب شدم اصلا قرص نخوردم البته من قبل بارداری هم اهل قرص وشربت نبودم

آب جوش با عسل
شیر گرم
کلا مایعات زیاد بخور

منم امروز گلو درد شدم☹️ درمان رو به منم بگید

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری