مامانا خیلی گلو دردم چی میتونم بخورم خوب شه

۵ پاسخ

باید بری دکتر معاینه کنه ببینه عفونته یا التهاب ک بهت دارو بده

فقط و فقط دمنوش زنجبیل و عسل و لیمو من ۱۲روز درگیرش بودم تازه خوب شدم جوری ک صدام درنمیومد

منم چند روز پیش خیلی سوزش داشتم یه قاشق نشاسته رو تو یذرع آب یخ هم زدم کامل ک قاطی شد یه تیکه نبات انداختم بعد آب جوش کتری رو ریختم هم زدم مثل ژله بست هر نیم ساعت دوقاشق خوردم برا شب خوب شدم

آب نمک قرقره کن
آبلیمو و عسل
شیر گرم با یضرع زردچوبه

عسل و آبلیمو و آب ولرم

سوال های مرتبط

مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌وششم بارداری