اویشن بده بخورم گلو دردم شدید

۱۰ پاسخ

نخور ولی میتونی بخور بدی

بله خیلی
فرنی با نشاسته و نصف قاشق چایخوری عسل بخور عالیه برا گلو
آب سیب هم بخور

آبلیمو عسل خوبه با آب جوشیده ولرم اگه با لیموی تازه بخوری بهتره و همچنین شیر عسل اونم ولرم

بله گلم

نشاسته، شیر گرم کن داخلش عصل بریز کم، شربت دیفن هیدرامین قرقره کن، آب لیمو وعسل

اصلا نخور

گرمه نخور

اره میگن بده نخور

آویشن تو بارداری ممنوعه

اره نخور

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌وششم بارداری