سلام من گلو دردم چکارکنم چیزی هس بخورم خوب شم

۴ پاسخ

دارو استامینوفن ۵۰۰ هر۸ساعت آموکسی سلین ۵۰۰ هر ۸ ساعت مجازی بخوری

شیر ولرم و زردچوبه

چای عسل خیلی خوبه من میخورم منم یه هفتس مریضم فقط سرفه

عسل آبلیمو، شربت سیمو پرگنا برای سرماخوردگیه خانوما در بارداری هست خوبه، غرغره آب نمک

سوال های مرتبط

مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی