عزیزم اویشن قاعده اوره نخور
آویشن منع مصرف داره تو بارداری عزیزم
اصلا آویشن نخور. قاعده آوره. کلا همه دمنوش ها و عرقیجات ممنوعه تو بارداری. اگه برا گلوت میخوای شربت دکسترومتورفان مجازه تو بارداری
دمنوش کلا تو بارداری ممنوع عزیزم دمنوش اویشن قاعده اور هم هست البته اگه هوس کردی بخور من تو کل بارداریم تا حالا دوبار هوس کردم با فاصله چند ماه خوردم چیزی نشده
بله عزیزم نخور
ضرر دارههههه
ولی چای یا هردمنوش گیاهی ضرر داره اینو دکترا میگن آویشن هم قاعده آوره نخوری بهتره
نه عزیزم نخور اصلا
کلا هردمنوشی ضررداره
من از اول بارداری جرعت نکردم آویشن بخورم چون خیلی شنیدم. زایمان زودرس میاره
نه چه بدی داره
من دمنوش آویشن میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.