خانوما چای آویشن بده بخورم ؟ضرر داره ؟

۱۱ پاسخ

عزیزم اویشن قاعده اوره نخور

آویشن منع مصرف داره تو بارداری عزیزم

اصلا آویشن نخور. قاعده آوره. کلا همه دمنوش ها و عرقیجات ممنوعه تو بارداری. اگه برا گلوت میخوای شربت دکسترومتورفان مجازه تو بارداری

دمنوش کلا تو بارداری ممنوع عزیزم دمنوش اویشن قاعده اور هم هست البته اگه هوس کردی بخور من تو کل بارداریم تا حالا دوبار هوس کردم با فاصله چند ماه خوردم چیزی نشده

بله عزیزم نخور

ضرر دارههههه

ولی چای یا هردمنوش گیاهی ضرر داره اینو دکترا میگن آویشن هم قاعده آوره نخوری بهتره

نه عزیزم نخور اصلا

کلا هردمنوشی ضررداره

من از اول بارداری جرعت نکردم آویشن بخورم چون خیلی شنیدم. زایمان زودرس میاره

نه چه بدی داره
من دمنوش آویشن میخورم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان 👑ایلیا👑 مامان 👑ایلیا👑 ۱ ماهگی