خانما اگر چای آویشن بخورم بده برام ؟

۱۲ پاسخ

خیلیییییی بده اویشن سقط کننده قوی

اصلا نخووور
دم نوش آویشن سقط اوره

بلههه

آویشن تو ماه هشتم هم خطرناکه؟

اره بده نخور
دمنوش عناب خوبه

من میخورم چیزی نشد 🤩

نخور ولی من محل کارم تو چایی میریختن منم میخوردم همسایمونم تو چاییش انواع و اقسام دمنوشارو درست میکنه من میرم دوسه تاهم چایی میخورم خداروشکر چیزیم نشده بنظرم با یدونه هیچیت نمیشه البته دم نوش در حد اینکه طعم گرفته باشه نه جوشونده ها .. جوشوندش بده

من اویشن توی غذا یکم گاهی میریزم

دمنوش کلا نخور

سعی کن‌دمنوس استفاده نکنی همین چایی عادی رو هم‌کم‌ رنگ بخور

آویشن گرمه درکل دکترمن گفت سه ماهه اول نخور داروگیاهی من الان گاهی بابونه این چیزا میزنم تو چای

بله کلا سمت دمنوشا و جوشونده و دمکرده گیاهی نرو

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری