سلام خانما میگم اگر ته چین بخورم برام ضرر نداره

۷ پاسخ

بخور تا الان ی عالمه دفعه بار زعفرون و زرشک خوردم فقط واسه۳ماه اوله ی ذره زعفرون تو غذا بچه ۵ماهه رو میخواد چیکار کنه اخه

زعفرون تو غذا اشکال نداره ، زرشک درحد چند دونه اشکال نداره پس بخور نوش جان

بخورین اما کم کم شروع کنید تا هفته هاتون بره بالاتر من الان ناهار یه بشقاب بزرگ خوردم اما اوایل در حد چند قاشق

دقیقا سوال منم هست دام ته چین پر زعفرون میخاد،ولی میترسم بخورم🥲

اگر برای زعفران میگید دکتر من گفت مشکلی نداره بخورید نوش جان

شما رو چین بخور 😂😂😂

ته چین چه ربطی به بچه داره؟😐😐

سوال های مرتبط

مامان نونو 🩵✨ مامان نونو 🩵✨ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهورم و میران مامان ماهورم و میران روزهای ابتدایی تولد
مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد