بچه ها خوردن ته چین ضرر داره ؟

۷ پاسخ

زعفران و زرشک و گلاب زیاد خوب نیست ، خصوصا ته چین ک زعفران زیاد داخلش میریزن ولی اگر کم زعفرون ذرست کنی در حد ی وعده میگن ایراد نداره

نه عزیزم بخور نوش جونت هر غذایی اگه زیاده روی نکنی مشکل نداره

خودم درست نمیکنم . از رستوران سفارش دادم

جز جیگر و هویجِ زیاد
اگر خودت آلرژی نداشته باشی هیچی درحد معمولیش ضرر نداره اگر هرچیزیو زیاده روی کنی بده که اونم ربطی به بارداری و غیر اون نداره
با ارامش زندگیتونو کنین بابا😁😁

نه ضرر نداره من چند بار خوردم . همون زعفران و زرشک زیادیش خوب نیست کمش مفیده ..

و بدون زرشک

بدون زعفران باشه ن

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری