مامانا ته چین در بارداری بخوری ضرر داره ؟

۶ پاسخ

من درست کردم و میکنم زرشک و زعفران و دارچینم میزنم چه ضرری میخواد داشته باشه

نه عزیزم هیچ‌ضرری ندارع

ببین زرشک در حد دو سه لیوان آب زرشک و زعفرون در حد دو سع لیوان دم کرده غلیظ ضرره....
وگرنه تو غذا باشه ضرر نداره.
اتفاقا دیشب برای من یکی مرغ فرستاد کلی زعفرون زرشک توش بود دو سری هم خوردم

انقدر حجمش بالا نیست زعفرون و زرشک ک اذیت کننده باشه
من عادت دارم برنجم حتما رنگی باشه یعنی همیشه دم کرده زعفرون ب برنح میزنم
ته چیتم میخورم
چای دارچین هرروز میخورم
اندازه مصرفی مهمه

نه براچی ضرر داشته باشه زرشک و زعفران باشه نخور فقد

نه جان ضرر چرا

سوال های مرتبط

مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی
مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری