میگمااااا دمنوش اویشن ضرر داره تو بارداری؟

۱۰ پاسخ

سلام ۳۰ هفته هسید
خیلی کم بخورید موردی نداره........
اگه زیاد بخورید دچار انقباض میشید و یا زایمان زودرس
از ۳۷ هفته شرو کنید:
رابطه کامل روزی ۲ بار
ماساژ نوک سینه با روغن زیتون یا اسطوخودوس روزی ۱۵ دقیقه
بالاپایین رفتن از پله ها
پیاده روی
برعکس نشستن روی صندلی
جارو نپتون کشیدن کل فرشا ب حالت گربه
پریل ژل گل مغربی سوراخ کنید بزارید ته واژن:یکی صب.یکی شب
روغن کرچک روزی فقط ۵ سی سی
دمنوش تخم گشنیز
دمنوش زنجفیل.دارچین.زیره سبز.کمی زلفران و عسل
حرکت اسکات :از روبرو میله یا دیوار بگیرید پاها ب عرض شانه باز ...پایین بالا برید .

قاعده آوره‌نخور

معلومه که بده..اصلا نخور

بشدت بده

والا دوری قدیم ن دکتری بود ن سونوی مردم همچی میخوردن
ولی هالا همون آب وبایدبا استرس بخوری

بله ک بده خطرناکه هست

بله که ضرر داره

اره عزیزم سقط آوره خونریزی میکنی نخور

یعتی شما ازمادرهاتون سوال نمکنید مادر میخوام این بخورم خوب یا بد
دیگه مادرهاتون بچه اوردن میفهمن ک چ خوب چ خوب نیس

اوه ناموساا😂🫡
خیلی ممنون
یک لیوان غلیظ امروز خوردم

البته نمدونستم که بد
خدا بخیر بکنه😭سرما خورده ایم شدید اویشن دم کردم برا همسر اضافه اومد یک لیوانم خودن خوردم🥴😭

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۱ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی