۵ پاسخ

منم امروز ۱۶آزادسازیمه دیروز یدونه بیبی زدم حاله افتاد بعد خشک شدن خیلی پررنگتر شد الان صبح یه مارک دیگه گزاشتم بازم حاله داره نمیدونم چرا پررنگ نشد نمیدونم دل ببندم یا نه

منم مثل تو گیجم دیگه موندم ببینم پریود میشم یا نه

منم امروز 15آزاد سازیمه تازه بی بی چک زدم گذاشتم برین ببینید پررنگ تر نشده😭

آره احتمالش هست بزار چند روز بگذره باز بی یی بزن

احتنالش هست اگه همه بیبیچکا اینجوری میشه

سوال های مرتبط