خانوم ها نظرتون به این قند ها چی

تصویر
۶ پاسخ

خوشگل و گوگولین ولی دوست ندارم ازشون بخورم

من تصمیم داشتم درست کنم برافروش ولی ازمشتریش اطلاع ندارم

چ خوشگلن کجا دارن؟

عالی وخشکلن

خیلی قشنگن
بستگی داره اونی که درست کرده بهداشت رعایت میکنه یا نه
دوست ما درست میکنه واس فروش
ما که اصلا دلمون نمیخواد ازش بخوریم بدون دستکش و با ناخن بلند و بدون رعایت بهداشت درست میکنه

خیلی گوگولین 😍😍😍
خودت درست کردی

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱ سالگی