۸ پاسخ

الکی دارو نخوری منم سری قبل ک باردار بودم همش گرمم میشد خیلی شدید

والا من هر ماهی که بیشتر علائم بارداری داشتم همون ماه زودتر پریود میشدم
انشالله که باشه اما به علائم اصلا اعتباری نیست

من این علائمو داشتم بیبی زدم منفی شد منتظرم پریود شم

عزیزم‌گر گرفتگی بیشتر پریود

احتمالا باشه عزیزم

بله 🤭🤭

استامینوفن ساده باید بخوری کدئین نه

علائم بارداری وپریود نزدیک ب همه ب نظرم نمیشه قاطع گفت

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری