من دوبار زدن یبارم عمل، راحته نگران نباش
الهی بگردم چقدر دردناک باید باشه فکر کنم
من پسرم و دوماهش بود ختنه کردم گفت تنگی مجاری ادرار داره براش میل زد باز کرد بعد دو هفته دیگه هم بردم معاینه بازم ی بار میل زد که گفت مشکلی ندارن و تمام
بچه خواهر من انجام داد یک سالش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.