۴ پاسخ

من دوبار زدن یبارم عمل، راحته نگران نباش

الهی بگردم چقدر دردناک باید باشه فکر کنم

من پسرم و دوماهش بود ختنه کردم گفت تنگی مجاری ادرار داره براش میل زد باز کرد بعد دو هفته دیگه هم بردم معاینه بازم ی بار میل زد که گفت مشکلی ندارن و تمام

بچه خواهر من انجام داد یک سالش بود

سوال های مرتبط