سلام عزیزم،قطره پلارژین بگیر هر ۸ساعت۶قطره،با قطره سدیم کلراید واسه بینی ،من دخترم بردم دکتر همین دوتا رو داد
سلام خوبی عزیزم
من هرچی قطره ریختم و اینا فایده ای نداشت تو هر سوراخ بینیش یه قطره شیر خودم رو ریختم باز شد
منم پسرم سرماخورد،دکتربهش شربت پپسومید(فاموتیدین) دادبهش برای رفلاکس معدش چون خلط هم داشت، و شربت سیتریزین،هر۱۲ساعت یبار این دوتا و بهش میدم،قطره بینی سدیم کلرید هم میزنم براش
اسپری بینی بزن
قطره بینی یا شیرتو بریز بینیش بزار نرم بشه عطسه کردنی خودش میریزه
ببر دکتر راهی نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.