۹ پاسخ

سرصبح دلم شیرینی خواست🥲

چرا الان که بینیمو عمل کردم اینو بایدد ببینمممم هقق💔

من امپولشو ۱ماه هر هفته اش زدم بعد کردم ۱هفته در میون

من امپولش دارم میزنم

شامپو چی استفاده میکنی؟ شامپو هم تاثیر داره برا مو

میشه عکس از قرصش بزارین؟

دستوراین شیرینیای دلبرتوبگوعزیزم

من یکماه هر هفته برای جلوگیری از ریزش زدم
خوب بود
شوهرم که خیلی راضی بود
و الان مادرم که کاشت ابرو انجام داده هم دکتر داده هر هفته بزنه
میزنه
مادرم مشکل قلبی داره کلی دارو مصرف می‌کنه
شوهرم هم همینطور
هیچ مشکل و عوارضی هم نداره عزیزم

من برای رشد مو عالیه

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی