مامانا کسی شربت کیدیکر یا ارژیتال استفاده کرده؟؟راضی بودید؟؟

۲ پاسخ

کیدی کر یه سالگی پسرم استفاده کردم
تاثیر خاص و آنچنانی نداشت

کیدیکر سیاه می‌کنه دندون و متاسفانه

سوال های مرتبط