۴ پاسخ

دست و پای نوزاد کلا سرده واسه همین یسریا هی فکر میکنن بچه سردشه الکی میپوشوننش.

پس بنظرم طبیعی باشع

دختر منم همینطورررر

پسر منم دست پاهاش همیشه یخه

سوال های مرتبط