۳ پاسخ

خیلی کوچیکه عزیزم ببر دکتر ،من که اینهمه بچمون دکتر بردم داروهارو حفظم بچمم بزرگتره اصلا دارو میدم خوب نمیشه فقط باید برد دکتر

من بردم دکتر زیر یکسال قطره پلارژین داد، اسپری بینی، و نئوتادین، و ازیترومایسین، اما اینکه چرکیه نیاز به چرک خشک کن داره ببری دکتر اون بنویسه بهتره

ببر دکتر لطفا

سوال های مرتبط