۱۰ پاسخ

من ۲سیسی میدم به تجویز خودم دیر دندون دراورد،هنوزم نمیتونه وایسه تو هفته دو الی سه بار بهش ۲ سی سی میدم،،،چون قطره چکون ها پرش که میکنی ۱سی سی کامل نمیشه ۷۰میله

اره دکترش نوشت چون گفت دندوناش خیلی ریز و بی رنگه

بله هم د۳ اضافه هم کلسیم هم آهن اضافه
زیاد عرق داشت دکترش معتقد بود دوتا دندون تا نه ماهگی کمه باید بقیه رو هم در بیاره یکماه بهش دادم

من میدم دکتر D3fort
داد گفت راحت تر دندون درمیاره

کمبود ویتامین دی خیلی برای رشد بچه و استخوناش بد ،اکه ویتامین دی کم باشد باید حتما بدی با نظر دکتر روزی ۱۰۰۰ تا دریافت کنه مشکلی نیست

من میدم دکتر اینطور گفته

سلام ،کمبود ویتامین دی داشته هم مولتی میدادم هم ویتامین دی ،مقدار د۳ تو مولتی ۴۰۰، یعنی نیاز وستامین دی ۳ بچه ۴۰۰ ولی خب من چون کمبود ویتامین دی داشت جدا ۶م میدادم

دکتر داده یک ماه

پسرم برای دندون در آوردنش اذيت بود دکترش یه روز در میون نیم سی‌سی تجویز کرد اما همیشگی نه

برای پسر من ی مدت دکتر دادچون عرق زیاد داشت که من ندادم بهش

سوال های مرتبط

مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی