خانما کاشت ناخن انجام بدم مشکلیه ؟؟

۶ پاسخ

بو و .. ضرر کمی داره اما موقع زایمان از رو ناخن دست میزان افت اکسیژنت رو تشخیص میدن

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

میگن ضرر داره برا بچه ولی من چون ناخونام پیش از حد بلنده کاور کردم مشکلی برام پیش نیومد تازه امروزم میرم ترمیم کنم البته بعد دوماه😂

نزدیک زایمانت ایرادی نداره ولی از پزشکت مشورت بگیر
ولی خب چ کاریه ی لاک بزن تموم خیالتم راحته

اره من هر ماه ترمیم رفتم اگه موادش بو نداشته باشه سالن تهویه مناسب داشته باشه اشکال نداره

سوال منم هست؟ لیفت ابرو چی؟

سوال های مرتبط