مث یکی دختر من برا دخترم ابی پاستیلی هس
آره از همین سر همی ها پسر من داره سایز یک اندازشه
اصلااا فقط دو به بالا بگیر
2 بگیر عزیزم یک کوچیکه
من یه دونه سایز ۱ گرفته بودم پسرم ۵ کیلو بود تنش نشد خیلی ناراحت شدم
الان تقریبا ۶ و نیم کیلوئه سرهمی سایز ۳ میپوشونم اندازشه
من بچم۵کیلوست ۳ماه تا ۶ ماهش گرفتم البته برای یکماه دیگه میخواستم
یه سایز بزرگتر بگیر بچه توی رشد هست
بنظرم دو بگیر پسر منم ۴ کیلو دیروز ۲ گرفتم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.