۱۰ پاسخ

دکترت گفته بهت؟کی رفته بودی سنو وزن

من یک پیمانه در استکان میزیزم. هرچپر میتونی بخور. کم کم هربار پودرشو زیاد کن. فقط بخور

به نظرم تو که داری طعمش رو تحمل میکنی دوتا بریزی بهتره

اصلش همونه هر لیوان ی پیمانه

غلیظ نمیشه فکر میکنی
من روزی یبار میخورم

من تو ماگ میخوردم

اگه میتونی با همزن برقی قاطی کن درست میشه هم غلیظیش کم

سلام عزیزم دکتر به من گفت روزی یه بار
همون دو پیمانه میریزم توی لیوان دسته دار. غلظت‌ش خوبه که. اخرشم ته نشین میشه اونم اخرش هم میزنم میخورم😋

میتونم بپرسم وزن بچه چقدبود ک لیدی میل داد؟

دکترم به من گفت یک پیمانه ولی من 2میریزم بهتره

سوال های مرتبط