سلام عزیزمچشم بچتون خوب شد؟
دکتر رمضان زاده ببر ستارخان
خودت عزیزم
مجاری اشک بسته ست ؟ سقف دهن بچه رو فشار بده سمت بالا
دکتر مریم ال طاها ...بیمارستان نیکان .تلفنی زنگ میزنید نوبت میگیرید ...یه بیمارستان دولتی هم انگار کار میکنن.اگر خواستین توی گوگل سرچ کنید ...ولی دکتر خوبیه خیلی ها رو میشناسم تحت نظرش بودن خودمم دخترم و بردم پیشش
کلينيک چشمنگاه ببر خواهر زاده من اینطوری بود اونجا بردن خوب شد
ولی اگرمجرای اشکیش بسته هست باید میل بزنی تو این سن با ماساژ بعید میدونم خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.