۴ پاسخ

این کاناله تو روبیکا خیلی خوبه واسه کمکی ایده غذایی برنامه هم بخوای میده
@komaki_koudake_man

بچه های رفلاکسی ب نسبت بچه های معمولی گوارشونضعیف ترن،بنظرم صبر میکردن خوب سرگردن میگرف بعد شرو میکردی تو شش ماه

نخود فرنگی

سیب زمینی ام هس یادم رف

سوال های مرتبط