جشن دندونی گرفتین؟ کیارو دعوت کردین؟

۵ پاسخ

جشن دندونی و ماهگرد ها و این مراسمات رو من خیلی دوست دارم اما اعتقاد دارم ساده باید برگزار بشن وگرنه میشن چشم و هم چشمی و دل کسی که نمیتونه اذیت میشه
تازه بچه هم تو سنی نیست که از مهمونی و شلوغی لذت ببره
عکس هاشون خیلی قشنگ میشه و به یاد میمونن من توی خونه براش تم میچینم

هیشکی ! حوصله داریدا ! آش میپزم ب مامانم و خواهرم و مادرهمسرم و خواهر و برادرش میدم همین☺️ هفته بعدم میبرم آتلیه ازش ی دونه عکس خوب میگیرم یادگاری

من واسه پسرم فقط تم چیدم ازش عکس گرفتم
برای دخترم شاید اش بپزم ببرم خونه مامانم
سختمه با دو بچه مهمونی دادن

من نمیگیرم فقط اش دندونی میپزیم و میدیم فامیل چون امسال خرجمون بالاس ولی اگه میگرفتم مادر شوهر،خواهر شوهر و برادر شوهرامو و مامان بابا و خواهرای خودمو دعوت میکردم

مگه باید دعوت‌کرد؟ 🫠

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی