۵ پاسخ

من واکسن چهار ماهگی پسرم زدم و امروز روز دوم هست هنوز تب داره طبیعی هست کسی اطلاعات داره در مورد تب واکسن چهار ماهگی

من که جشن نمیگیرم
یه کیک میگیرم و چنتا عکس واسه یادگاری

نه نمیگیرم خوشم نمیاد

جیگرم سوخته من سر جشن

نه من که نگرفتم،ختنه اش کردیم دوروزبعدش همه فهمیدن

سوال های مرتبط

مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان پیشی میشی مامان پیشی میشی ۴ ماهگی