من واکسن چهار ماهگی پسرم زدم و امروز روز دوم هست هنوز تب داره طبیعی هست کسی اطلاعات داره در مورد تب واکسن چهار ماهگی
من که جشن نمیگیرم
یه کیک میگیرم و چنتا عکس واسه یادگاری
نه نمیگیرم خوشم نمیاد
جیگرم سوخته من سر جشن
نه من که نگرفتم،ختنه اش کردیم دوروزبعدش همه فهمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.