نهار چی دارید
پوشک رفلاکس کولیک

۱۱ پاسخ

ناهار امروز رفلکس گریه بغل 😂😂😂🥲

من شام وناهار و یجا درست کردم یکم استراحت کنم
ناهار قورمه سبزی گذاشتم شامم خوراک لوبیا

مرغ و پلو

مرغ زعفرونی

کته تن

هیچی پلو 😅😅شیر آب شکسته امروز معافم

کشک گلگ

آبگوشت

برنج و کباب تابه ای مامان پز

خونه تکونی🥴🥴
شام ولی پیتزا خونگی سه نفره داریم😍😍

عدس پلو باماهی

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۴ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی