پوره سیب زمینی با گوشت قرمز





شیرخشک رفلاکس کولیک

تصویر
۳ پاسخ

نوش جونت باشه عزیزم
من توی پوره سیب زمینی هم عصاره بلدرچين هم میریزم

سفت نیس خیلی؟

نوش جونش ☺️

سوال های مرتبط

مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان فرشته🧚🏻‍♀️✨ مامان فرشته🧚🏻‍♀️✨ ۹ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی