منم دخترم یدونه یپاش زد یدونه یه پای دیگش،بعدش دیدم خیلیا نوشتن دوتا تو یع پاش باید میزده زنگ زدم بهداشت گفت یه مدل واکسن هست که هردوتا رو شامل میشه دیگه نیاز نیست دوتا جدا بزنیم دوتاش داخل همون هست
دوتا به پاش میزنن یکی ب پای دیگش فک کنم دوتا قطره خوراکی هم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.