۲ پاسخ

منم دخترم یدونه یپاش زد یدونه یه پای دیگش،بعدش دیدم خیلیا نوشتن دوتا تو یع پاش باید میزده زنگ زدم بهداشت گفت یه مدل واکسن هست که هردوتا رو شامل میشه دیگه نیاز نیست دوتا جدا بزنیم دوتاش داخل همون هست

دوتا به پاش میزنن یکی ب پای دیگش فک کنم دوتا قطره خوراکی هم هست

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مامان مهیار مامان ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی