من دو تا بود و یدونه خوراکی
دختر منم امروز میخوام ببرم برا واکسن نمیدونم چند تا میزنن خدا کنه بعدش تب نکنن و گریه کنن
برا بعضی ها دو تا تزریقی برا بعضی ها سه تا
چون تو بعضی مراکز فلج اطفال و پنج گانه ترکیب میشه شده ۶ گانه
بعضی مراکز هنوز جدا میزنن این دو واکسنو
یکی هم پنوموکوک هست
چرا سه تا برای دخترم دوتازدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.