۴ پاسخ

من دو تا بود و یدونه خوراکی

دختر منم امروز می‌خوام ببرم برا واکسن نمی‌دونم چند تا میزنن خدا کنه بعدش تب نکنن و گریه کنن

برا بعضی ها دو تا تزریقی برا بعضی ها سه تا
چون تو بعضی مراکز فلج اطفال و پنج گانه ترکیب میشه شده ۶ گانه
بعضی مراکز هنوز جدا میزنن این دو واکسنو
یکی هم پنوموکوک هست

چرا سه تا برای دخترم دوتازدن

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مامان مهیار مامان ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی