۲۱ پاسخ

هر وقت میخوابه درست میکنم غذامو. یک روز ۹ صبح ناهارم آماده بود

من ک دوتا دارم وبه هردوتا میرسم چی پس تایمی ک خواب حالا یا۶صبح اگ غداخورشتی دیر پز باش میزارم یا ۱۰ صبح غذایی ک زودآماده بش

میخابونمش بعد بلند میشم‌غذامو‌میزارم😬

منک کلا غذا هارو خودم میپزم خداکنه بچم بغلی نشه و‌بعد زایمانم بتونم سرموقع غذامو بخورم

من بچمو میزارم زمین خودش با دستاش بازی میکنه یا میخابونمش بعد میپزم
درکل با غذا درس کردن و خونه تمیز کردم مشکلی ندارم😀

هروقت دخترم خوابه غذا درست میکنم
یا میگیرمش بغل غذا درست میکنم

وقتی خوابه یا بیدار هم باشه میزارم رو تاب میپزم یا خونه تمیز میکنم

خیلی راحت میشه درست کرد من اصلا غذای بیرون دوست ندارم فرز باش برنامه ریزی کن به همه کارات میرسی

صبح ها من بچه هام تا ۸ و نیم ۹ میخابن ۷ بیدار میشم غذا درست میکنم برای دو وعده

من از اول غذا درست کردن برام سخت بوده وای به وقتی نینی بیاد 🥲🥲🥲

وقتی خوابه تند تند

به سختی

من ازهرچیزی بیشتردرست میکنم میذارم فریزر چندروزغذا نمیپزم وفقط به بچه میرسم و استراحت میکنم

من ا زخاب و استراحت خودم میزنم تاخابه غذامو درست میکنم

خیلی سخته
ولی وقتی یکی میاد پیشم یا روزهای تعطیل که همسرم هست دوتا خورشت درست می کنم برای طول هفته🤣🤣

همین الان تند تند خورشت گذاشتم گریه میکرد پستونک از دهنش می‌افتاد میومدم کنارش باز میپریدم آشپزخونه یع ظرف هم باقالی گذاشتم آماده شده ،الان روی پام خوابیده چرت میزنع یکم بعد برنج آماده کنم اینجوری یه وعده غذا در روز درست میکنم منم تازه شروع کردم قبلش تا ۲ماهگی از جام نمیزاش بلند شم الآنم بغلیه گریه میکنه

عزیزم شما بچه هاتونو نباید بغلی میکردین من لیانا همش رو زمینه اصلا بغلش نمیکنم برا همین ب کارام میرسم گاهی اذیت میکنه یا چیزی دردش میکنه نمیزاره

وقتی خوابه غدا درست کن .من همیشه اینکارو میکنم

صبح ها وقتی بچه خوابه ، زودتر بیدار میشم غذارو بار میزارم
یا اگر شب قبلش وقت کنم، کارای نهار فردا رو انجام میدم
در نهایت هم یک غذارو دو وعده میخوریم

من معمولا یه روز چند مدل خورشت درس میکنم میزارم فیریزر یا ناگت و شنسل و غذاهای اینجوری همیشه میگیرم ک سریع حاضر میشن

به سختی عزیزم 😬
ولی یکم که بزرگتر بشن امیدوارم بهتر بشن
زمین بودن و بیشتر از بغل بودن دوس داشته باشن 😄

سوال های مرتبط