ببین ژله اینجوری ساندویچم کوچیک الویه همینجوری با اونا ک گفتم
منم احتمالا بعد محرم صفر سالن بگیرم قصذم اینه الویه تو نون باگت با سمبوسه بخرم با کشک و بادمجون داخل تارت با نوشابه توی پک هایی ک عکسشو برات میزارم اماده کنم برای عصرونه احتمالا ژله کوچیک هم بزارم تو پک اش….حالا چیبس و پفک و پفیلا و اینام ک جداست
من میخام امسالم خودمونی بگیرم پارسال رفتیم باغ عکاسی و خونه تولد خودمونی گرفتم تولد بزرگ بمونه برا 3/4 سالگیش که خودشم لذت ببره
من میخام خونه بگیرم خودمونی
تمش و سبز و قهوه ای چون تابستون بدنیاامده
کیکش هم ساده میگم زرافه میزنه فقط یدونه زرافه بزرگ داره میارم میذارم پیش دکور
غذاهم گوشت پلو و یه مدل فینگر و ژله و میوه همین بیشترازاین کشش خوردن نداریم🤣🤣😂
من که گفتم امسال هم نگیرم بزارم ۳ سالگی .. آخه امسال تولدش دقیقا تو محرمه و روز تاسوعاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.