۵ پاسخ

ببین ژله اینجوری ساندویچم کوچیک الویه همینجوری با اونا ک گفتم

تصویر

منم احتمالا بعد محرم صفر سالن بگیرم قصذم اینه الویه تو نون باگت با سمبوسه بخرم با کشک و بادمجون داخل تارت با نوشابه توی پک هایی ک عکسشو برات میزارم اماده کنم برای عصرونه احتمالا ژله کوچیک هم بزارم تو پک اش….حالا چیبس و پفک و پفیلا و اینام ک جداست

تصویر

من میخام امسالم خودمونی بگیرم پارسال رفتیم باغ عکاسی و خونه تولد خودمونی گرفتم تولد بزرگ بمونه برا 3/4 سالگیش که خودشم لذت ببره

من میخام خونه بگیرم خودمونی
تمش و سبز و قهوه ای چون تابستون بدنیاامده
کیکش هم ساده میگم زرافه میزنه فقط یدونه زرافه بزرگ داره میارم میذارم پیش دکور
غذاهم گوشت پلو و یه مدل فینگر و ژله و میوه همین بیشترازاین کشش خوردن نداریم🤣🤣😂

من که گفتم امسال هم نگیرم بزارم ۳ سالگی .. آخه امسال تولدش دقیقا تو محرمه و روز تاسوعاست

سوال های مرتبط