مامانا برای تولد دو سالگی دخترم چی کادو بگیرم؟‌

۹ پاسخ

ما دوچرخه خریده بودیم براش، کلی ذوق کرده بود

راستش منم موندم چی بگیرم ولی احتمالا اسباب بازی میگیرم تا خوشحال بشه اگر بوجه بود در کنارش یه تیکه طلا یا سکه برای سرمایش کنار میزارم ولی متاسفانه انقد قیمت طلا رفته بالا ، دختر من ماشین چهار چرخ و اسکوتر داره ، دوچرخه هم برا سنشون بزرگه ، سه چرخه مزخرفه پول الکیه ،

من دوچرخه گرفتم

چادر بازی میگیرم یا سه چرخه
فعلا اینا تو ذهنم

من لباس و کفش و عینک و جوراب و لاک و تینت و بیلر و زیر سارفنیا و اسباب بازی اهنگی و ست گردنبند و گوشواره نقره گرفتم امروز بود تولدش

من النگو میخرم براش

راستش تولد دختر منم نزدیکه
و من نمی دونم چی براش بخرم
دخترم تفنگ خیلی دوست داره شاید براش تفنگ بگیرم

طلا بخر براظ

عزیزم بستگی به بودجه ت داره

سوال های مرتبط

مامان پرتقالی مامان پرتقالی ۲ ماهگی