چطوریه این آمپول واقعا جواب میده؟
آخ از این امپول لعنتی نگو که دلم خونه. من مرداد ماه پارسال زدم. کل سه ماهش پریود نشدم، ابان پریود شدم و دیگه پریود نشدم تا فروردین. حتی امپول پروژسترون هم زدم اما پریود نشدم. همش هم ضخامت رحمم پایینه. چندین بار دکتر رفتم و هزار جور عکس و ازمایش فرستادنم. دکتر گفت ممکنه بخاطر سزارین چسبندگی گرفته باشی که پریود نمیشی رفتم عکس رنگی گرفتم. بعدش 18 روز بشدت خونریزی گرفتم. الانم با قرص ال دی خونریزیم بند اومده. معلوم نیست اخرش چه بلایی سرم اومده.
کاش قلم پام میشکست از اون امپول نمیزدم.
من زدم ولی بازم پریود میشم
والا من سر پسر بزرگم زدم تا سه ماه پریود نشدم دیگه برای بعضی ها میسازه برای بعضی ها هم نه
من برج ۹آمپول سه ماهه زده بودم برج ۱۲موعدش تموم شدپریود شدم دیگه الان نزدیک به سه ماهه پریود نشدم باردار هم نیستم چیکار کنم پریود شم؟
برای پیشگیری از بارداری میگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.