وقتی بچه رو میسپری به خالش 🤦🏻‍♀️🤭🤭

تصویر
۹ پاسخ

جوووجه🥲😂

منم یه نمونش دارم البته بدبختی بچه من خاله هاش. دوقلون😂این میره اون میاد

تصویر

عزیزم😂نده دست خاله

واااای مثل داداشای من 😝😝
یعنی چی واقعا چرا ایطور میکنن😂😂

خداروشکرمن دخترم خاله نداره🤣

لنگه داداشای منه😅😅😅

الهی
گناه داره 😂😂😂

ای خدااااا

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی