یاید همون ۴ماهگی ترک میدادیم پسرمنم میخوره یه شب گم شد خونه سرمون خراب کرد ساعت ۲شب رفتیم داروخانه براش گرفتیم
چرا ترکش بدی من دوسالگی ازش میگیرم الان بهش وابستس
من باهاش میخوابه ولی وقتی خوابش سنگین بشه درمیارم
نده بهش
من با اینکه بچم یه مدت با پستونک میخوابید اما تلاش کردم دیگه از ۶ ماهگی ندم بهش.
همینجور تو تاب و بغل و شیشه خوابوندم .
الان یه موقع ها شب بیدار میشه تا میخوام شیر درست کنم پستونک میدم میندازه بیرون نمیخوادش مجبورم شیشه خالی بدم بهش تا شیر آماده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.