یه سوال کسایی ک سزارین شدن چند هفته زایمان کردین؟

۷ پاسخ

۳۹ هفته

به من دکترم ۳۹ هفته و ۲ روز نوبت داده

۳۷هفته۵ روز

۳۸هفته و ۵روز بهم تاریخ داده

۳۸ و ۴
ولی خب دکترم میگف تا ۳۹ هفته هم بمونی خوب میشه و ریه های بچه عالی تکمیل میشه ولی خب زودتر دردم گرفت

اولی ۳۷ و ۵روز
دومی ۳۸ و ۳ روز

۳۸هفته ۴روز

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی