مامانا نی نی چند کیلو باشه تپلی محسوب میشه؟

۲ پاسخ

ربطی به وزن نداره . یه بچه میبینی لاغره ولی وزن گیریش خوبه یکی دیگه هم تپله با همون وزن گیری
بچه من مثلاً 4کیلو که بود لاغر نشون میداد ولی بچه خواهرم4که بود تپل دیده میشد

بستگی به ماهش داره عزیزم خیلی تپلی هم خوب نیست هاااا

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان :) 💚✨محمدهادی مامان :) 💚✨محمدهادی ۱۴ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی