خانما ۳۱ هفتمه درد کمر و حالت تهوع دارم طبیعیه؟

۴ پاسخ

من از ۳۱ تا الان باز حالت تهوع بهم برگشته دیشب که گلاب بروتون بالا آوردم از درد معده

درد پریودی طبیعی نیست برو دکتر شایدم قولنج کردی

سرگیجه و دو بینی و سر درد و ورم هم داری؟
ترشح چطور؟

آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد