۱۰ پاسخ

تو هفت ماه خیلی سبک و راحت بودم سرحال از وقتی وارد ۸شدم.انگار ی وزنه صدکیلویی بهم بستن🤕

منم حس می‌کنم دارم می‌ترکم، یه فشاری رو شکمم هس که انگار بچه میخواد جر بده بیاد بیرون
تنگی نفسم بعد امپول بتا اضافه شده دارم هلاک میشم🥲

منم همین حالات رو دارم،میخوام پاشم سختمه زیر شکم و رو بیکینیم درد دارم،فک‌ کنم واسه اینه ک خونه تکونی کردم😬

منم همینطور😖

خوب میشه چن روز دیگه

منم همین حالات و دارم روی بیکینم درد میکنه

منم‌تو‌این‌حالتم عزیزم😞 علاوه ب این دردا افسردگی‌شدید هم‌ با رفتن به هفته جدید خودشو نشون داده😞 نمیدونم چیکار باید کرد

منننننننننننننننم😭😭😭

تو تنها نیستی دوست من🥲

عزیزم منم چند روز قرص ویتامین دی یادم رفته بود بخورم همش بی حال و اینجوری زیر شکمم درد میکرد استراحت کردم اوکیم
عزیزم نینی دیگه محکم داره رشد می‌کنه بخاطر اینه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد