۹ پاسخ

به من ۱۵تا سهمیه دادن

بیمه نداشته باشه بچه نمیدن؟؟

زیر ۶ ماه انگار ۱۰ تاست در ماه
آزاد بله میدن

ده تا هست گلم ولی فکر ننم هرچی بچه برزگ تر بشه کم تر بشه چون ابجی من یک سال نیمشه چهار تا فقط میدنش

تا ۶ ماه ۱۰ تا
از ۶ تا ۱۲ ماه ۴ تا
از ۱۲ تا فک کنم ۲ سال ۲ تا ماهی

با کد ملی ۱۰ تا میدن .. ازادم بعضی جاها میدن

اره ازاد هم میدن

ده تاست ماهی
آزادم میدن

فک کنم ده تاست

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان دیلان مامان دیلان ۱ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی