به من ۱۵تا سهمیه دادن
بیمه نداشته باشه بچه نمیدن؟؟
زیر ۶ ماه انگار ۱۰ تاست در ماه
آزاد بله میدن
ده تا هست گلم ولی فکر ننم هرچی بچه برزگ تر بشه کم تر بشه چون ابجی من یک سال نیمشه چهار تا فقط میدنش
تا ۶ ماه ۱۰ تا
از ۶ تا ۱۲ ماه ۴ تا
از ۱۲ تا فک کنم ۲ سال ۲ تا ماهی
با کد ملی ۱۰ تا میدن .. ازادم بعضی جاها میدن
اره ازاد هم میدن
ده تاست ماهی
آزادم میدن
فک کنم ده تاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.