یا قنداقش کن که دستاش نپره یا بخوابونش پیش خودت با دست بگیرش که دستاش نپره خوابش که عمیق شد ولش کن
پسره من اینجور موقعه ها گریشو آروم میکنم قنداقش میکنم نه قنداق محکم فقط در حدی ک دست وپاش تکون نخوره میخوابه اینجوری
اینکه میگی سینه نمیگیره احتمالا ریفلاکس داره.اگه بالا نمیاره ریفلاکس پنهان داره.چون با خوردن شیر اسید بالا میاد و گلوش مبسوزه میترسه و شیرو نمیگیره ولی پستونک بهش ارامش میده
اسپند دود کن
کولیک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.