۷ پاسخ

پسرمنم اول نمیگرفت اما الان که دوماهش تموم شده گرفت اونت دادم

پسر من فقط اورتودنسی گرفت چون هر دوماهم باید عوض بشه بیبی لند خریدم ک دلم نسوزه

ارتودنسی بیبی لند

از اول ارتودنسی بیبی لند گرفته خداروشکر

از اول مدل ارتودنسی بیبی لند میگیره

از اولش بادامی بی بی لند گرفت

برا من که تا الان ۳ مدل خریدم نگرفته
بچه شما هم نمیگیره ؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی