۱۱ پاسخ

مبارکه قدمش مبارک باشه ❤️😘❤️

طبیعی گلم کدوم بیمارستان خوب بود یا زینب

مبارکه گلم

مبارکه عزیزم انشالله خوش قدم و سلامت باشه❤️

به سلامتی دل خوش
ایسالله بقیه روزا خوش بگذره بهت دلت شاد باشه🥰🥰🥰🥰🥰💙💙💙💙💓💓💓💓💓

طبیعی موردم زنده شدم

خدا رو شکر تنش سلامت ایشالله

بسلامتی عزیزم قدم نی نیتون مبارکا باشه

بسلامتی

بسلامتی عزیزم

بسلامتی عزیزم طبیعی یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی