بمونه یادگاری از دندونی رویا جون 🥰

تصویر
۶ پاسخ

سلام مامانا پسر من خیلی عرق سوز شده میتونم به‌جای مولفکیس از کهنه استفاده کنم

مبارکهه میشه بیشتر عکس بزاری برا ایده منم میخام جشن بگیرم برا بچم

دیروز دندونی دخترم بود مهمون داشتیم نشد ی عکسم بگیریم چون یکسره خواب بود ☹️☹️حالم گرفته شد آخرشم بیدارشد فقط گریه میکرد

مبارکه چه مادر دختر جذابی 💗💋

ساده اما قشنگ مبارک باشه عزیزم 🩷

چ‌زیبا
مبارکع

سوال های مرتبط

مامان سوژین مامان سوژین ۱ سالگی