من هیچوقت برای سامیار غذای جدا نپختم کلا غذای سفره میخوره ناهار ماکارونی با برنج و قیمه داشتیم ک از هردوش خورد برای شامم خورشت کرفس درست کردم
مرغگداشتمآب پز بشه سرخ کنم با سیب سرخ کرده بهش بدم ناهارم پلو لوبیا داشتیم نخورد
منذاز دیشب کتلت مونده
برنج و مرغ گذاشتم ،فردا هم میخام ماکارانی درست کنم ،من جدا از امروزم غصه فردا هم میخورم
یتیکه گوشت گوسفندی با پیازو سیب و هویج گزاشتم حسابی پخت.ایشالا ک بخوره
هویج و گوشت و برنج قاطی
امشب هم کتلت داریم شام
من دیشب سیب زمینی سرخ کردم روش هم شوید ریختم با دوتا تخم بلدرچین و گوجه خیلی خوشش اومد
ایده و اینا میخوای بیای پیشما گروه اشپزی 😍
@ZahraNabavi79
ناهار پسر من این بود، برنج با کباب تابه ای
پاستا
ماکارانی پختم
قیمه پختم والا
گوشت چرخ کرده و رب و یه حبه سیر چرخ شده با پیاز همه رو با هم سرخ میشه یکم آب میریزیم تا بپزه با برنج
بچه من خورشت نمیخوره ینی قرمه و قیمه و اینا گوشت هم نمیخوره اینو دارم ب این بهانه میدم شاید یکم خورد
من مرغ طلایی با نخود فرنگی پلو شوید دار.منم پسرم قورمه نمیخوره فقط گوشتشو با برنج میدم
واقعا نمیدونم😂😂هر چی دم دست بیاد درست میکنم😂من همیشه یک ساعت قبل از شام فکر میکنم چی درست کنم
من سمبوسه درست کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.