۱۷ پاسخ

من‌ هیچوقت برای سامیار غذای جدا نپختم کلا غذای سفره میخوره ناهار ماکارونی با برنج و قیمه داشتیم ک از هردوش خورد برای شامم خورشت کرفس درست کردم

مرغگداشتم‌آب پز بشه سرخ کنم با سیب سرخ کرده بهش بدم ناهارم پلو لوبیا داشتیم نخورد

منذاز دیشب کتلت مونده

برنج و مرغ گذاشتم ،فردا هم میخام ماکارانی درست کنم ،من جدا از امروزم غصه فردا هم میخورم

یتیکه گوشت گوسفندی با پیازو سیب و هویج گزاشتم حسابی پخت.ایشالا ک بخوره

هویج و گوشت و برنج قاطی

امشب هم کتلت داریم شام

من دیشب سیب زمینی سرخ کردم روش هم شوید ریختم با دوتا تخم بلدرچین و گوجه خیلی خوشش اومد

تصویر

ایده و اینا میخوای بیای پیش‌ما گروه اشپزی 😍
@ZahraNabavi79

ناهار پسر من این بود، برنج با کباب تابه ای

تصویر

پاستا

ماکارانی پختم

قیمه پختم والا

گوشت چرخ کرده و رب و یه حبه سیر چرخ شده با پیاز همه رو با هم سرخ میشه یکم آب میریزیم تا بپزه با برنج
بچه من خورشت نمیخوره ینی قرمه و قیمه و اینا گوشت هم نمیخوره اینو دارم ب این بهانه میدم شاید یکم خورد

من مرغ طلایی با نخود فرنگی پلو شوید دار.منم پسرم قورمه نمیخوره فقط گوشتشو با برنج میدم

واقعا نمی‌دونم😂😂هر چی دم دست بیاد درست میکنم😂من همیشه یک ساعت قبل از شام فکر میکنم چی درست کنم

من سمبوسه درست کردم

سوال های مرتبط