خانما من جوش های ریز قرمز روی شکمم زدم خطرناکه ؟

۱۰ پاسخ

منم دارم تو گوگل زدم نوشت برا اینه ک شکم زیر فشاره

اگه شیو کردی نه طبیعیه

منم دوتا زده

ن بابا منم زدم خودشون خوب شدن

اگه بخارن باید بریددکتر ازمایش کبدمیده

شاید چیزی نیشت زده

باید بری دکترت ببینه

اره منم زدم

نه منم زدم فک کنم هورمونیه

برا منم دوسه تا دونه زده

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی