منم دارم تو گوگل زدم نوشت برا اینه ک شکم زیر فشاره
اگه شیو کردی نه طبیعیه
منم دوتا زده
ن بابا منم زدم خودشون خوب شدن
اگه بخارن باید بریددکتر ازمایش کبدمیده
شاید چیزی نیشت زده
باید بری دکترت ببینه
اره منم زدم
نه منم زدم فک کنم هورمونیه
برا منم دوسه تا دونه زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.