دراور نی نی رو دارم میچینم کم کم
بزارم عکساشو؟😍

تصویر
۲۰ پاسخ

مبارک باشه عزیزواسه منم دعاکن حداقل چیزایی که دوس دارموبتونیم بخریم از نظرمالی درست بشه وضعمون

چه نازن مباركه🥹😍🧸🤰🏻👩🏻‍🍼

عزیزم این نظم دهنده هارو از کجا خریدی؟سایت داره؟؟؟

چه حس خوبیه،کلی کیف میده🥰🥰

اره بذار ببینم ذوق کنم
من دیروز شستم امروز چیدم . قلبم اکلیلییی ✨️✨️✨️
اما باید مثل تو نظم دهنده بذار جوری ک چیدم خیلی جا گرفتم

چقد قشنگ و مرتب به به!!!!

ازیزم این نظم دهنده هارو از کجا گرفتی محکمن ؟؟
راضی ازشون ؟
چه قیمت بود ؟

چقده قشنگ 😍😍😍

اون خرسی هایی که شبیه همن چین؟

چرا همه یجور خریدی؟

کاش باز شده لباسا میداشتی🥰🥰🥰

آره حتما بزار🥹😍😍

میشه بگی از هر سایز چندتا گرفتیییی؟

😍😍😍😍

مبارکه عزیزم😍
منم امروز چیدم کمدو لباساشو

عزیزم این نظم دهنده از کجا خریدید

وای چ با سلیقه 😍

آخی چ نازن

ای جونم مبارک😘❤️

بزار😍🥹

سوال های مرتبط

مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی