۵ پاسخ

شربت سگانوز عالیه

سلام
عزیزم تو این سن نوزاد دل دردی طبیعی بخاطر بزرگ شدن روده و معده
پاهاشو بگیر دوچرخه بزن
با روغن شکمشو ماساژ بده
قطره بده برای پسرم بی بی کولیک خیلی خوب بود
قنداق کردن خعلی خوبه
صدای سفید گزاشتنم جواب میده

حتما باید ۲۰ دقیقا ایستاده نگهش داری تا شیر بره پایین حتی اگه آروغ نزنه

والا قطره اکتفا نمیکنه

قطره چرا نمیدی نده عزیزم نبات😐😐

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی